”TREENI”VIIKOSTA

Minun treeniviikkoni meni aivan pieleen flunssaan tulon takia. En saanut aikaan oikein mitään. Tiistaina kävin tekemässä kattavan treenin Forever-klubilla, (pilates, perusvatsat, punnerrukset, baletista jalannostot, kisaohjelmapyörähdys ja venyttely). Siihen se sitten jäikin (ellei lasketa toissailtaista pientä kotona tanssahtelua. Pitihän se jotenkin kompensoida, kun en treeneihinkään sillon päässyt.) Harmittaa todella!

image

Testaamani "flunssalääkejuoma". Siis ihan karpaloglögiä. Pullossa luki, että tehoaa flunssaan. Mausta en osaa sanoa, kun en silloin maistanut mitään. Ainakin nyt osaa taas paremmin arvostaa makuaistiakin!

Kävin eilen terveysasemalla, ja sain kolme päivää sairaslomaa, eli huomiseen asti. Oli muuten mielenkiintonen reissu. Ensin perillä mulle selvisi, että en pääse päivystykseen, kun en ole akuuttitapaus, ja kun heillä oli vielä ihan aikoja. Virkailija antoi siis minulle ajan noin tunti siitä eteenpäin, kun olin saapunut perille. Ennen hoidin aina nämä flunssat päivystyksen kautta. Ilmeisesti muuttunut käytäntö…Lähdin sitten käymään siinä välissä pankissa. Pysäkillä joku nainen kysyi olenko minä jonkun Eijan tyttö. No enpä ole, mutta kuulema olin samannäköinen. Olisi mukavaa tavata tämä ”Eijan tyttö”. Pankissa oli ruuhkaa, mutta ehdin juuri ja juuri asiani hoitaa, ja lähdin takaisin. Tällä paluumatkalla
törmäsin naiseen, joka huusi lähes jokaiselle vastaantulijalle: ”Anna mulle rahaa”. Eräs mies, jolle nainen esitti pyyntönsä vastasi hyvin takaisin: ”Anna sä mulle rahaa”. Aika hyvä veto!

image

Toinen hyvä flunssajuoma. Toi Indian Chai tea on niin hyvää (silloin kun on makuaisti tallella. Onneksi nyt on!)

Tämä flunssa on kyllä näköjään aika sitkeää sorttia, melkein viikon jo kestänyt, jos lasketaan ihan ensioireista, eli kurkkukivusta alkaen. Nyt on sitten ollut jo muutaman päivän sellaista ikävää limayskää. Keuhkoista saa välillä niin hirveästi kakoa limaa ulos, ettei ole tosikaan. No, parempaan päin ollaan kuitenkin menossa…
että sellainen treeniviikko!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s